Hagfors Innebandyförening Uddeholm
#Helhjärtat!
Felaktiga matchtider på hemsidan!
2020-12-09 09:51
Har tyvärr först nu insett att uppskjutna matcher utan fastställd ny speltid INTE uppdateras från Svenska Innebandyförbundets informationssystem till Sportadmin där denna hemsida ligger.
Det innebär tyvärr att alla uppskjutna matcher ligger kvar här i matchkalendern och ser ut som att de ska spelas som vanligt, vilket alltså inte stämmer.
Tyvärr skulle det innebära alltför mycket administrativt arbete för oss med att ta bort varje match och sedan lägga in den igen när vi förhoppningsvis får nya speltider, varför vi hoppas på att ni har överseende med detta. INGA matcher kommer att spelas i december på grund av Covid-19.

Håll ut och håll avstånd, så hoppas vi på att alla våra tjejer får spela match snart igen!